Uitleg verschillende css bestanden? [opgelost]
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Uitleg verschillende css bestanden? [opgelost]
Hallo,
Ik ben eigenlijk op zoek na een uitleg van de verschillende css bestanden.
Wat ze doen?
Welke regel zorgt voor bv welke kleur?
Bestaat er zo'n site over overzicht?
Ik ben eigenlijk op zoek na een uitleg van de verschillende css bestanden.
Wat ze doen?
Welke regel zorgt voor bv welke kleur?
Bestaat er zo'n site over overzicht?
Laatst gewijzigd door ikrudolf op 06 mar 2009, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Uitleg verschillende css bestanden?
Zoek maar is op "online cursus css" bij google en je zal genoeg info vinden.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Het gaat er mij vooral om als ik bijvoorbeeld een bepaalde kleur wil aanpassen waar moet ik dan zijn: in welk css bestand, welke regel etc.kevin1979 schreef:Zoek maar is op "online cursus css" bij google en je zal genoeg info vinden.
Het ligt er net aan wat je wilt aanpassen, wat wil je aanpassen dan?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Ik wil meerdere kleuren aanpassen. Ik zal een aantal images uploaden met pijlen erbij welke kleur ik oa wil aanpassen.Pascal schreef:Het ligt er net aan wat je wilt aanpassen, wat wil je aanpassen dan?
Mij is gewoon niet duidelijk in welke css bestanden ik moet zijn en wat er moet worden aangepast. Ik dacht misschien is er wel een uitleg van de verschillende css bestanden en welke regel wat doet.
Rudolf.
Lees het onderwerp Handleiding hoe je prosilver kan (her)stijlen! eens door, daar worden alle kleuren uitgelegd die jij wilt wijzigen.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Inderdaad zeer goede handleiding!Raimon schreef:Lees het onderwerp Handleiding hoe je prosilver kan (her)stijlen! eens door, daar worden alle kleuren uitgelegd die jij wilt wijzigen.
Bedankt, Rudolf.