Poll
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Poll
Hoi hoi,
Ik had een vraagje, ik zou graag iets willen wijzigen aan de bestanden van mijn forum, ik gebruik de Harry Potter layout, ik zou graag zoals je op de eerste screenshot het woordje Poll voor de poll zelf willen hebben is dit mogelijk om te fixen?
Ik had een vraagje, ik zou graag iets willen wijzigen aan de bestanden van mijn forum, ik gebruik de Harry Potter layout, ik zou graag zoals je op de eerste screenshot het woordje Poll voor de poll zelf willen hebben is dit mogelijk om te fixen?
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition
Re: Poll
Op welke pagina zie je dit precies, aan de link van de pagina kun je meestal wel zien aan welk bestand het is gelinkt. In het bestand kun je dan soms vrij snel vinden waar je moet zijn.
Ik neem aan dat dit voor de stijl Harry_Potter is?
Ik neem aan dat dit voor de stijl Harry_Potter is?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Je ziet in de link het php bestand, maar wij moeten in stijl bestanden denken. Dat wordt dan waarschijnlijk de viewtopic_body.html, ik ga eventjes voor je kijken en kom er als ik het kan vinden nog op terugJoost01 schreef:Zo te zien bestand viewtopic.php als ik met me muis over de poll ga, het is voor de Harry Potter stijl inderdaad.
Wijziging: Wijziging:
Weet je zeker dat het om de Harry Potter stijl gaat, ik kan het geen op jou afbeelding niet reproduceren(namaken)?Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Oké, bedankt tja ik kom liever niet te veel aan de bestanden maak wel altijd een backup als er iets fout gaat zodat ik die kan terug plaatsen maar kom er liever niet aan vandaar dat ik het hier post. xD
Volgens mij heb je mij wijziging niet gezien:
Weet je zeker dat het om de Harry Potter stijl gaat, ik kan het geen op jou afbeelding niet reproduceren(namaken)?
Weet je zeker dat het om de Harry Potter stijl gaat, ik kan het geen op jou afbeelding niet reproduceren(namaken)?
Het is een andere layout die dat heeft die ik nu dus niet meer kan vinden maar hier heb je nog zo'n layout als je bij een topic kijkt en de poll ziet zie je zo'n tekst met ''poll'' ervoor staan dat zou ik ook graag willen om polls te kunnen herkennen.
http://demo.phpbb3styles.net/4poziom
http://demo.phpbb3styles.net/4poziom
Oooh, dan heb ik je verkeerd begrepen mijn excuses. Ik heb de oplossing gevonden:
Open:
Zoek:
Vervangen met:
Vergeet daarna niet de map templates te vernieuwen via je beheerderspaneel tabblad: Stijlen
Open:
styles/Harry_Potter/templates/viewforum_body.html
Zoek:
Code: Selecteer alles
<dt<!-- IF topicrow.TOPIC_ICON_IMG and S_TOPIC_ICONS --> style="background-image: url({T_ICONS_PATH}{topicrow.TOPIC_ICON_IMG}); background-repeat: no-repeat;"<!-- ENDIF --> title="{topicrow.TOPIC_FOLDER_IMG_ALT}"><!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC --><a href="{topicrow.U_NEWEST_POST}">{NEWEST_POST_IMG}</a> <!-- ENDIF --><a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
<dt<!-- IF topicrow.TOPIC_ICON_IMG and S_TOPIC_ICONS --> style="background-image: url({T_ICONS_PATH}{topicrow.TOPIC_ICON_IMG}); background-repeat: no-repeat;"<!-- ENDIF --> title="{topicrow.TOPIC_FOLDER_IMG_ALT}"><!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC --><a href="{topicrow.U_NEWEST_POST}">{NEWEST_POST_IMG}</a> <!-- ENDIF --><!-- IF topicrow.S_HAS_POLL or topicrow.S_TOPIC_MOVED --><b>{topicrow.TOPIC_TYPE}</b> <!-- ENDIF --><a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Ok bedankt, ik ga het zo aanpassen dan laat ik het weten of het gelukt is ik ben nu even eten tussendoor.
Edit, het is gelukt kan ik het woordje ''Poll:'' ook aanpassen naar ''Enquête:'' of gaat dat niet?
Edit, het is gelukt kan ik het woordje ''Poll:'' ook aanpassen naar ''Enquête:'' of gaat dat niet?
Laatst gewijzigd door Joost01 op 23 mei 2013, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Smakelijk eten, het zou in ieder geval moeten werken heb het vooraf even voor je getest op mijn testforum
Oh jij bent snel met posten.. xD haha ik had me berichtje bewerkt haha. xD Bedankt het heeft gesmaakt.
Had in het vorige bericht bij gezet: kan ik het woordje ''Poll:'' ook aanpassen naar ''Enquête:'' of gaat dat niet?
Had in het vorige bericht bij gezet: kan ik het woordje ''Poll:'' ook aanpassen naar ''Enquête:'' of gaat dat niet?
Soms ben ik inderdaad snel, ga dan heen en weer over het forum... nieuwe berichten vallen dan snel op Je wijziging was mij nog niet opgevallen. Ik denk dat je dat op onderstaande manier kunt aanpassen, ik heb het niet getest.
Open:
Zoek:
Vervangen met:
Open:
language/nl/common.php
Zoek:
'VIEW_TOPIC_POLL' => 'Poll: ',
'VIEW_TOPIC_POLL' => 'Enquête: ',
Als je de taalwijzigingen bedoelt; Ja, want dat werkt op iedere stijl.Joost01 schreef:Werkt dit ook met de stijl Absolution?
Als je de stijlwijzigingen bedoelt; Nee, want de code die je moet zoeken komt niet voor in Absolution
De code die je moet zoeken wordt:
<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC --><a href="{topicrow.U_NEWEST_POST}">{NEWEST_POST_IMG}</a> <!-- ENDIF --><a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Hi,
Ik zou nu de tekst Enquête weer weg willen halen aangezien ik deze codes heb ingevoerd uit deze tut:
http://www.christianbullock.com/2012/ph ... -viewforum
Alleen als ik de oude code terug verander verdwijnt die ene uit de tut.. En ook de taal bestand uit common.php haalt niks uit want dan werkt dat niet meer als ik die eruit haal hoe kan ik dit het beste oplossen?
Ik zou nu de tekst Enquête weer weg willen halen aangezien ik deze codes heb ingevoerd uit deze tut:
http://www.christianbullock.com/2012/ph ... -viewforum
Alleen als ik de oude code terug verander verdwijnt die ene uit de tut.. En ook de taal bestand uit common.php haalt niks uit want dan werkt dat niet meer als ik die eruit haal hoe kan ik dit het beste oplossen?