Welke mod is de support template?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
BrianGT
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 jun 2012, 15:27

Welke mod is de support template?

Bericht door BrianGT » 20 sep 2014, 19:56

  • Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://
    phpBB versie:
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?

    Wat is het probleem?
De vraag is eigenlijk simpel, welke mod wordt er gebruikt voor het bovenstaande mod template? Ik heb flink gezocht op Google maar kon het niet vinden. Ik wil ook graag mijn nieuwe leden een standaard rijtje vragen stellen als zij een wie is wie topic aanmaken.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Welke mod is de support template?

Bericht door David » 21 sep 2014, 10:23

Dan kan je doen met deze modificatie: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... emplate_3/
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4175
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Welke mod is de support template?

Bericht door El torro » 21 sep 2014, 22:15

De vraag is of je nu nog tijd moet gaan besteden in het installeren van een mod, als je bij de komende update naar 3.1.0 je hem weer moet deinstalleren?

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Welke mod is de support template?

Bericht door David » 22 sep 2014, 14:42

El torro schreef:De vraag is of je nu nog tijd moet gaan besteden in het installeren van een mod, als je bij de komende update naar 3.1.0 je hem weer moet deinstalleren?
Lijkt mij onnodig om daar nu al rekening mee te gaan houden, daarnaast hoef je niet iedere modificatie één voor één te deïnstalleren. De wijzigingen in je bestanden kan je met één handeling ongedaan maken, het uploaden van een schoon phpBB3.1 pakket en daarmee je 3.0 pakket overschrijven. De database wijzigen zou je met behulp van de STK kunnen verwijderen. Maar, sommige MODs zullen een mogelijkheid hebben de database tabellen bij te werken.

Daarnaast hoef je niet meteen je forum naar 3.1. bij te werken, je kan nog zeker tot een jaar support krijgen voor 3.0. Wellicht langer ;) Dus al met al, hoef je nu niet te wachten met uitbreidingen van je forum.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie