STK is toch super??

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
OmkePom
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 mei 2010, 14:32
Contacteer:

STK is toch super??

Bericht door OmkePom » 27 aug 2014, 07:26

Adres van je forum: http://www.film-test.nl
Event. modificaties op je forum: Meerdere waaronder Ajax. Chat, NewsPage en Reimg
Wanneer ontstond het probleem? nvt
phpBB versie: phpBB 3.12 Style aangepaste ProFormell

Ik hoor jullie denken: daar hebben we "hem" weer,

Had via automatische herinnering (user reminder mod) mijn gebruikerslijst opgeschoond. Gebruikers die meer dan 100 dagen niet actief geweest zijn verwijderd. Ook gebruikers die nog nooit een bericht hebben geplaatst resoluut verwijderd. Alles goed gegaan, geen foutmeldingen gehad, alleen kwam erachter dat ik 2 ex-Teamleden vergeten had te beschermen als "beschermde gebruiker". Zo was ik meer dan 2000 onderwerpen kwijt geraakt.

Na een halve nacht wakker te liggen "van spijt te hebben" van mijn zoveelste neurotisch handelen, schoot het me te binnen dat ik nog altijd kan proberen SuperToolKit te gaan gebruiken en zien of ik de gebruikers terug kan zetten?

Ja, alles terug kunnen halen, zowel de gebruikersnamen(met STK) als alle onderwerpen/berichten terug gezet**. Herstellen van berichten was veel werk, moest 1 voor 1 handmatig. (** dit is weer een andere Mod)

Maar nu komt het, de berichten die herstelt zijn kunnen niet worden gemodereerd? Wat "Het Team" ook probeert veranderingen aanbrengen aan onderwerp/bericht geeft de volgende foutmelding,

Code: Selecteer alles

Algemene fout
Je beschikt niet over de nodige permissies om dit bestand te openen.

BACKTRACE

FILE: (not given by php)
LINE: (not given by php)
CALL: msg_handler()

FILE: [ROOT]/includes/message_parser.php
LINE: 1609
CALL: trigger_error()

FILE: [ROOT]/posting.php
LINE: 426
CALL: parse_message->get_submitted_attachment_data()
Zelfs ik als volledig Beheerder met alle goddelijke permissies kan niet de onderwerpen/berichten aanpassen?

Wie weet wat te doen??

BVD (alweer) :ugeek:
Afbeelding

Gebruikersavatar
OmkePom
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 mei 2010, 14:32
Contacteer:

Re: STK is toch super??

Bericht door OmkePom » 30 aug 2014, 20:36

Iemand een idee?? :ugeek:
Afbeelding

Gebruikersavatar
OmkePom
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 mei 2010, 14:32
Contacteer:

Re: STK is toch super??

Bericht door OmkePom » 31 aug 2014, 20:11

Ik kan de onderwerpen overigens wel verwijderen, maar aanpassen niet?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: STK is toch super??

Bericht door Theriddler » 01 sep 2014, 15:34

Ben er niet direct zeker van maar proberen kan geen kwaad.

Je kunt de support toolkit (stk) proberen om vervolgens de volgende optie te gebruiken

Resynchronise attachments

This tool will make sure that all attachments stored in the database actually have a file on the server. If the file is missing, this tool will remove the attachment from the database.

Gebruikersavatar
OmkePom
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 mei 2010, 14:32
Contacteer:

Re: STK is toch super??

Bericht door OmkePom » 01 sep 2014, 16:12

Theriddler schreef:Ben er niet direct zeker van maar proberen kan geen kwaad.

Je kunt de support toolkit (stk) proberen om vervolgens de volgende optie te gebruiken

Resynchronise attachments

This tool will make sure that all attachments stored in the database actually have a file on the server. If the file is missing, this tool will remove the attachment from the database.
Nee helaas niks geholpen, nog steeds zelfde melding!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: STK is toch super??

Bericht door Theriddler » 01 sep 2014, 17:32

Bron phpbb.com

Open: includes/message_parser.php

Zoek:

Code: Selecteer alles

AND poster_id = ' . $check_user_id;
Vervang met: Nu zul je de error niet meer krijgen en kun je de berichten wijzigen en weer repareren.
Nadat de berichten gerepareerd zijn uit welke de error voort kwam dien je de gemaakte code wijziging weer terug te zetten.

Gebruikersavatar
OmkePom
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 mei 2010, 14:32
Contacteer:

Re: STK is toch super??

Bericht door OmkePom » 01 sep 2014, 20:41

Oke ga ik proberen, heb ik nog klein vraagje?

Er van uit gaande dat het dus werkt, ik moet wel over de 1300 onderwerpen aanpassen/bewerken.
Is het erg gevaarlijk als ik deze verandering een tijdje zo laat, of is het beter van niet?

Bedoel is er nu een beveiliging weg ofzo??

:ugeek:

Update!
Normaal krijg je een overzicht in "Beheer gebruiker" ----> "Bijlagen"**
Je krijgt dan van de gebruiker alle toegevoegde bijlagen te zien bij het behorende Onderwerp.
De gebruikers die verwijderd zijn geweest daarvan zijn de onderwerpen en de daarbij behorende wel aanklikbaar en werken gewoon. Alleen bij ** zijn ze niet meer aan de gebruiker gekoppeld, ze hebben helemaal niks meer? :ugeek: ???
Afbeelding

Plaats reactie