Hallo,
Ik heb pas kennis gemaakt met pbpbb vind het leuk tot nu toe.
Nu zag ik als je bv het phpportal wil gaan gebruiken bij het forum dat je bepaalde bestanden moet gaan verader. Dat je codes moet gaan aanpassen. Nu wil ik graag weten met welke Editor ik dat het beste kan gaan doen.
Ik hoorde trouwens ook iets over een programma dat de mod zelf installeert is dat een aanrader of gewoon lekker handmatig gaan doen met een Php editor
Greetz Dungeon
php Editor
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: php Editor
Het is zo dat er enorm veel editors hier voor zijn, de simpelste is kladblok. Persoonlijk gebruik ik zelf het liefste notepad ++ maar dat is mijn persoonlijke voorkeur 

Oke thx is zal een gaan kijken wat ik lekker vind
Dungeon
Dungeon
Dat programma heet Easymod. Opzich kan het wel handig zijn, maar soms kan hij een mod niet installeren, bijvoorbeeld omdat jij voor een andere mod iets hebt moeten veranderen (of toevoegen) waardoor EasyMod het niet meer kan vinde. Belangrijk is wel dat je SubSilver op je forum hebt geinstalleerd naast de Engelse taal. Maar EasyMod werkt NIET met phpBB3.0dungeon schreef:Hallo,
.....
Ik hoorde trouwens ook iets over een programma dat de mod zelf installeert is dat een aanrader of gewoon lekker handmatig gaan doen met een Php editor
Greetz Dungeon
Ik dacht dat XMOD de opvolger was van EasyMOD. Er zijn volgens mij programma's die XML-bestanden (met bewerk-info) kunnen lezen en er is een XSL-bestand die dat soort XML-bestanden kan omzetten naar voor de admin begrijpelijke instructies.
Sommige acties moeten door de beheerder worden uitgevoerd. De MODs die ik vandaag de dag tegenkom bestaan daarom uit XML- en XSL-bestanden.
Sommige acties moeten door de beheerder worden uitgevoerd. De MODs die ik vandaag de dag tegenkom bestaan daarom uit XML- en XSL-bestanden.
Je bedoelt MODX? En nee, het is niet de opvolger van MODX, het is een installatiestandaard. Een easymod voor phpBB3 is in ontwikkeling.Hans Kamp schreef:Ik dacht dat XMOD de opvolger was van EasyMOD. Er zijn volgens mij programma's die XML-bestanden (met bewerk-info) kunnen lezen en er is een XSL-bestand die dat soort XML-bestanden kan omzetten naar voor de admin begrijpelijke instructies.