Wiki-discussie
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: Wiki-discussie
Niets mis mee, zelfs IE laat het goed zien.
Mocht het toch sarcastisch bedoeld zijn omdat er binnen de div een overflow:scroll gedefinieerd is en er dus gescrolld moet worde: dat is juist alleen maar goed. Als het wordt afgebroken naar nieuwe regels is dat alleen maar irritant en komt dat de leesbaarheid van de code niet ten goede.
Mocht het toch sarcastisch bedoeld zijn omdat er binnen de div een overflow:scroll gedefinieerd is en er dus gescrolld moet worde: dat is juist alleen maar goed. Als het wordt afgebroken naar nieuwe regels is dat alleen maar irritant en komt dat de leesbaarheid van de code niet ten goede.
Heel leuk en mooi als je probeerd in te loggen en je krijgt deze foutmeldingen
Persoonlijk was er met de oude wiki niets mis mee...
ow de hele wiki stijl is verneukt zie ik, lol.
De professionaliteit spat er vanaf!Notice: Undefined index: monobook in /var/www/chroot/wiki.phpbb.nl/includes/Skin.php on line 131
Warning: Skin::require_once(/var/www/chroot/wiki.phpbb.nl/skins/.php) [function.Skin-require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/chroot/wiki.phpbb.nl/includes/Skin.php on line 139
Fatal error: Skin::require_once() [function.require]: Failed opening required '/var/www/chroot/wiki.phpbb.nl/skins/.php' (include_path='/var/www/chroot/wiki.phpbb.nl:/var/www/chroot/wiki.phpbb.nl/includes:/var/www/chroot/wiki.phpbb.nl/languages:.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /var/www/chroot/wiki.phpbb.nl/includes/Skin.php on line 139
Persoonlijk was er met de oude wiki niets mis mee...
ow de hele wiki stijl is verneukt zie ik, lol.
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Dit was maar bij een paar gebruikers, waaronder bij jou.
Nu gefixed in ieder geval.
Nu gefixed in ieder geval.
Dat is al een poosje zo, de wiki is nu veel meer geïntegreerd in de site.Pascal schreef:ow de hele wiki stijl is verneukt zie ik, lol.
Jeroen
Dat weet ik ook wel wijsneus, ik had het over die foutmelding.Pietje schreef:Dat is al een poosje zo, de wiki is nu veel meer geïntegreerd in de site.Pascal schreef:ow de hele wiki stijl is verneukt zie ik, lol.
En als je echt alles wilt integreren, waarom niet 1 account voor alles? Vast wel mogelijk
You cut me open
You cut me open
Hm, wat betekenen alle Zandbak artikelen die Derky aan het aanmaken is?
Oh, oke Het ziet er nu inderdaad wat begrijperlijker uitJeroen schreef:Dat zijn toekomstige artikelen, we zijn bezig met de phpBB3 handleiding.
EDIT:
Ik denk dat het niet normaal is dat ik als ik bij zoeken in de Wiki "wiki:moderators" (zonder de aanhalingstekens) naar c2.com wordt geleid?