phpBB wordt ASPbb
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
phpBB wordt ASPbb
Lees de aankondiging op phpBB.com
PhpBB is gezwicht voor het grote geld en is overgenomen door Microsoft. Mensen met een phpBB forum: trek je portomonnee maar!
PhpBB is gezwicht voor het grote geld en is overgenomen door Microsoft. Mensen met een phpBB forum: trek je portomonnee maar!
Re: phpBB wordt ASPbb
Mwah het is wel 1 april vandaag he hopelijk is het inderdaad een slechte 1 april grap.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op phpBBservice.nl , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA
Tjah, denk niet dat we ons echt druk moeten gaan maken!! Is wel heel erg toevallig dat ze dat om 1 April bekend maken, terwijl ik meen dat ze x aantal weken terug hele andere toekomst plannen hebben vrijgegeven!!!
EditL: Het profiel van die persoon klopt ook niet helemaal De registratie Datum en zijn post count!!
EditL: Het profiel van die persoon klopt ook niet helemaal De registratie Datum en zijn post count!!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- marian0810
- Contacteer:
Ik was speciaal even gaan kijken wat ze dit jaar voor grap hadden, het ligt er wel erg dik bovenop
1 april, volgens mij is dat wel het laatste wat ze zouden (het verkopen)Ger schreef:Lees de aankondiging op phpBB.com
Wat er niet klopt, hij is op 1 april "jarig" en wordt 14 (14 = 1-4-'10).
Post count is 4110 (4-1-2010 Amerikaanse manier van datum opschrijven).
Ze hebben hun best gedaan, maar helaas
Post count is 4110 (4-1-2010 Amerikaanse manier van datum opschrijven).
Ze hebben hun best gedaan, maar helaas
Jeroen
Ach, het ligt er ook wel heel dik bovenop he.
Tja ik zou het eerder dom vinden, dan dat ze erop vooruit gaan Gelukkig heeft iedereen zoiets van, haha grappigGer schreef:Ach, het ligt er ook wel heel dik bovenop he.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Die forums van Microsoft zijn echt lelijk, het zou toch wat zijn als phpBB ook zo lelijk werd
Nee het is geen grap, gewoon toeval
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Gelukkig dat phpBB weer gewoon phpBB is en niet ASPbb
maar hij is wel leuk gevonden
Het was ook wel grappig, alleen best wel ongeloofwaardig. Microsoft + Open Source = ???Gerda schreef:maar hij is wel leuk gevonden
- rubenonline
haha, zijn woonplaats is ook een ip adres
- Staartenaar
Haha, ik ben dus echt een groentje in dit opzicht, ik zou er echt ingestonken zijn...