Editten berichten wil niet meer!

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Editten berichten wil niet meer!

Bericht door brandsrus » 22 apr 2006, 13:35

Ik kan geen enkel bericht meer editten op mijn forum :cry: , het is een zwaar gemod forum met nu ongeveer 70 mods, er is geen enkel mogelijkheid om de berichten te bewerken.

Ik gebruik phpbb 2.0.20 icm aphrodite_mc en hij is alleen te zien op mijn eigen webserver.

Ik denk dat het ligt aan functions_post.php of posting.php of wordt het bewerken van een bericht ook nog in andere bestanden geregeld?

Als je de bestanden nodig hebt om bug te hunten pm me maar even of wil weten welke mods ik heb geinstalleerd.

Alvast bedankt :wink:

traxx!
Berichten: 278
Lid geworden op: 03 nov 2004, 20:05

Bericht door traxx! » 22 apr 2006, 13:37

beantw mss eerst deze vraag: wat krijg je als je op edit klikt?

1) totaal niks? in dat geval geef maar eens je posttemplates
2) een error, dan ligt het aan een mod

Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 22 apr 2006, 13:39

Ik kan wel editten in de scherm waar je normaal ook berichten in kan typen maar klik ik op verzenden of ok (maar net wat je wilt) dan veranderd het bericht in het topic niet terwijl mijn Cash Mod aangeeft dat er letters zijn vervangen aangezien ik daarvoor geld krijg! :shock:

Deze blijft dus onveranderd en dan heeft editten geen zin.

traxx!
Berichten: 278
Lid geworden op: 03 nov 2004, 20:05

Bericht door traxx! » 22 apr 2006, 13:44

hmm das inderdaad een vreemd probleem, ik vrees dat ik je hier niet direct mee kan verderhelpen. sorry

Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 22 apr 2006, 13:47

Ok, bedankt alvast voor je moeite, dan wacht ik op andere mensen die het misschien wel weten :wink:

Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 22 apr 2006, 15:19

Ik heb inmiddels al verder gezocht en de fout moet in posting.php zitten :wink: , ik heb het getest met een blanke originele posting.php en toen werkte het wel :shock: . (Wel veel foutmeldingen maar het werkte).

Wat is er fout in het bestand?

Klik

Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 25 apr 2006, 08:42

Klein schopje!

Ik heb nog steeds het probleem dat een bericht zich niet wil bewerken!

Het scherm komt er wel maar als ik op "Ok" klik dan bewerkt het helemaal niets terwijl de Cash Mod (geinstalleerd op mijn forum) wel de punten toekent :shock: Dat vind ik dus vreemd en naar mijn gevoel wordt de mode editpost aangeroepen in de posting.php. In een eerdere post heb ik dat als attachment of link aan het bericht gehangen. Is er nog iemand bereid om me te helpen?

Ik ben diegene met de oplossing eeuwig dankbaar en wordt vermeld op mijn website!

Gesloten