Wie is er online aanzetten?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
AHD
Berichten: 269
Lid geworden op: 04 mar 2006, 17:43

Wie is er online aanzetten?

Bericht door AHD » 11 mei 2014, 15:38

Ik heb een nieuwe .nl gekocht. En phpBB 3.0.12 met subsilver2 geïnstalleerd. Maar onderaan het forum staat: '' Wie is er online '', niet. Verjaardagen, statistieken en inloggen wel. Hoe kan ik dit onderdeel aanzetten? Dit staat goed: '' Kan profielen bekijken, ledenlijst en `wie is er online´ lijst ''.

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: Wie is er online aanzetten?

Bericht door Theriddler » 11 mei 2014, 18:58

Heb je bij tabblad algemeen > instellingen server presaties > de optie

Online gebruikerslijst inschakelen:
Laat de online gebruikersinformatie op het forumoverzicht en op de (forumspecifieke) onderwerppagina’s zien.

op ja staan ?

AHD
Berichten: 269
Lid geworden op: 04 mar 2006, 17:43

Re: Wie is er online aanzetten?

Bericht door AHD » 12 mei 2014, 10:03

Ja... Die staat op ja...

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: Wie is er online aanzetten?

Bericht door Theriddler » 14 mei 2014, 21:04

Heb je evt een test account met beheerders rechten voor me (per PM)

AHD
Berichten: 269
Lid geworden op: 04 mar 2006, 17:43

Re: Wie is er online aanzetten?

Bericht door AHD » 09 jun 2014, 12:53

Ik denk dat er ergens een instelling verkeerd staat. In het beheerderspaneel. Ik heb net namelijk op een andere .nl een nieuwe/andere phpBB 3.0.12 geïnstalleerd. Direct na de installatie was wie is er online er. Maar nadat ik alles op mijn manier in het beheerderspaneel heb ingesteld. Is wie is er online ook daar weg. Welke opties in het beheerderspaneel kunnen hier dus allemaal invloed op hebben?

AHD
Berichten: 269
Lid geworden op: 04 mar 2006, 17:43

Re: Wie is er online aanzetten?

Bericht door AHD » 15 jun 2014, 14:02

Niemand die dit weet?

Mid
Berichten: 961
Lid geworden op: 03 mei 2008, 23:22

Re: Wie is er online aanzetten?

Bericht door Mid » 21 jun 2014, 16:02

Theriddler schreef:Heb je evt een test account met beheerders rechten voor me (per PM)
Niet gelezen? Dit lijkt mij toch zeker een prima aanbod :)! (PM = PB).

Gebruikersavatar
Solidjeuh
Berichten: 681
Lid geworden op: 05 okt 2010, 06:28
Locatie: Aalst / Belgie
Contacteer:

Re: Wie is er online aanzetten?

Bericht door Solidjeuh » 22 jun 2014, 21:38

Ga naar Beheerderspaneel / Permissies / Algemene permissies / permissies groepen

Kies een groep en klik dan op 'Geavanceerde permissies'

Ga dan naar tabblad 'Profiel'

'' Kan profielen bekijken, ledenlijst en `wie is er online´ lijst ''

En kijk of dit op 'ja' staat
Forum voor NL Extensie vertalingen ---> https://www.solidjeuh.fun
----------------------------------------------------------------------------

AHD
Berichten: 269
Lid geworden op: 04 mar 2006, 17:43

Re: Wie is er online aanzetten?

Bericht door AHD » 25 jun 2014, 17:03

Niks wat hier gepost is werkt. Is het veilig m'n inloggegevens aan iemand te geven, die aanbied het op te lossen?

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Wie is er online aanzetten?

Bericht door David » 25 jun 2014, 17:40

AHD schreef:Niks wat hier gepost is werkt. Is het veilig m'n inloggegevens aan iemand te geven, die aanbied het op te lossen?
De medewerkers die een rang hebben binnen phpbb.nl kun je vertrouwen, wij hebben de rang supporter gekregen omdat wij bewezen te hebben kennis en ervaring te hebben het phpBB3. Daarnaast zijn wij ook welwillend om andere mensen te helpen, jij zal niet de eerste zijn van wie wij zijn/haar gegevens hebben gekregen. En wij zullen en moeten daar zelfs vertrouwd mee omgaan, anders zou deze website een slechte naam krijgen ;)

Je kunt altijd een apart of tijdelijk account maken bijvoorbeeld phpbb-support, de inloggegevens van dat account kun je gewoon weer veranderen nadat wij jou hebben geholpen. Duit kan eventueel ook met je bestaande account, maar net wat jezelf prettig vind. Maar dat zou dan meer voor je gemoedsrust zijn, want nodig is het niet.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten