Thijs88 schreef:Ik heb je berichtje al een paar dagen geleden gelezen... alleen moest het kwartje even op zijn plek vallen. In combinatie met dit topic (
viewtopic.php?f=53&t=58107) werd het me allemaal ff wat onoverzichtelijk. Om eerlijk te zijn valt het kwartje niet.
Het andere topic heeft niet betrekking op de stijl, maar op wijzigingen die voor de MOD in de database aangebracht moeten worden.
Thijs88 schreef:Ik loop vast... hoe kan ik controleren of dat de wijzigingen, aangebracht in de grote stylesheet.css ook zijn aangebracht in de kleine en zo niet zorgen dat dat ook daar goed staat?
Want ik neem aan dat het anders ondoenlijk word om alles nog te kunnen herstellen...
Wie heeft alle code gekopieerd in stylesheet.css en de wijzigingen voor de MOD's daarin aangebracht? Ik neem aan dat die persoon kan vertellen wat er precies gedaan is.
De stijl prosilver (die op jouw forum in gebruik is), heeft normaal een stylesheet.css met de volgende inhoud:
Code: Selecteer alles
/* phpBB3 Style Sheet
--------------------------------------------------------------
Style name: prosilver (the default phpBB 3.0.x style)
Based on style:
Original author: Tom Beddard ( http://www.subblue.com/ )
Modified by: phpBB Group ( http://www.phpbb.com/ )
--------------------------------------------------------------
*/
@import url("common.css");
@import url("links.css");
@import url("content.css");
@import url("buttons.css");
@import url("cp.css");
@import url("forms.css");
@import url("tweaks.css");
@import url("colours.css");
De afzonderlijke css bestanden worden geimporteerd. Wijzigingen voor MOD's moeten aangebracht worden in de afzonderlijke bestanden. Sommige MOD's hebben een eigen css bestand en voegen een import regel toe aan stylesheet.css.
Als je precies weet welke MOD's actief zijn op je forum, kun je de wijzigingen aanbrengen volgens de instructies van die MOD's (of controleren of die wijzigingen al aangebracht zijn) en gebruik maken van bovenstaande stylesheet.css. Vervolgens moet je op je forum controleren of alles op de juiste manier getoond wordt.