Updaten van 2.0.21 naar 3.0.10

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
huntwarrior9
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2012, 14:46

Updaten van 2.0.21 naar 3.0.10

Bericht door huntwarrior9 » 04 jun 2012, 14:54

Felicitaties voor het nieuwe team!

Onze website is outdated en ik vraag mij af, als nieuweling in dit gebeuren hoe moet dit?

http://www.huntingtonlotgenoten.nl/forum/index.php 2.021 en ben net uren bezig geweest SPAM etc te verwijderen.

Kunnen jullie mij hierbij adviseren?

Groeten Hans
Afgeplitst van Team update
- Ger

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Discussie: phpBB.nl's Team Update

Bericht door David » 04 jun 2012, 15:21

huntwarrior9 schreef:Felicitaties voor het nieuwe team!

Onze website is outdated en ik vraag mij af, als nieuweling in dit gebeuren hoe moet dit?

http://www.huntingtonlotgenoten.nl/forum/index.php 2.021 en ben net uren bezig geweest SPAM etc te verwijderen.

Kunnen jullie mij hierbij adviseren?

Groeten Hans
Uiteraard kunnen we je helpen, je zult sowieso moeten updaten, converteren naar 3.0.10. phpbb2 wordt door ons namelijk niet meer ondersteunt. Ik zou je alleen willen vragen even een topic in het support forum te openen. Dit bericht is niet de plek om support te geven ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Updaten van 2.0.21 naar 3.0.10

Bericht door Ger » 04 jun 2012, 15:39

Ik heb het afgeplitst. Zou je nog even de support template willen invullen?

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: Updaten van 2.0.21 naar 3.0.10

Bericht door Pola » 04 jun 2012, 23:23

Om te kunnen converteren van phpBB2 naar phpBB3 heb je zowel een installatie van phpBB2 (het forum dat je wilt migreren) en van phpBB3 (een nieuwe installatie) nodig.

Nadat phpBB3 geinstalleerd is, heb je de mogelijkheid om het phpBB2 forum te converteren met de ingebouwde converter. Tijdens de conversie wordt gevraagd naar informatie met betrekking tot het phpBB2 forum (wat gevonden kan worden in het config.php bestand van de phpBB2 installatie).

Alle gebruikers, berichten, topics, forums, PB's, enz. worden geconverteerd. Stijlen en geinstalleerde modificaties (met uitzondering van de verjaardag en de bijlage mods die door de converter ondersteund worden) worden niet geconverteerd.

De phpBB2 database zelf wordt niet aangepast. De gegevens worden gelezen en geconverteerd/verplaatst naar de phpBB3 database. Als er dus iets mis gaat, is het phpBB2 forum nog steeds ongewijzigd.
Nadat de conversie klaar is en je tevreden bent over het resultaat, dan kun je desgewenst de phpBB2 bestanden en database back-uppen en verwijderen. Deze zijn op geen enkele manier verbonden met de phpBB3 installatie.
HGN op phpbb.com

Gesloten