Foutmelding bij leden op alfabetische volgorde

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ElsdB

Foutmelding bij leden op alfabetische volgorde

Bericht door ElsdB » 13 mei 2012, 20:51

• Adres van je forum: http://www.verrereizenmetkinderen.nl
    Event. modificaties op je forum:-
    Wanneer ontstond het probleem??
    phpBB versie:laatste

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?update, logo gewijzigd
    Wat is het probleem?
Als ik de ledenlijst wil sorteren op alfabetische volgorde, krijg ik een foutmelding. Als ik bijvoorbeeld op de 'a' klik, is de locatie 'http://www.verrereizenmetkinderen.nl/Fo ... memberlist'. Maar ik krijg foutmelding: The requested URL /Forum/memberlist.php&first_char=a was not found on this server.

Heel graag jullie hulp om dit op te lossen! Alvast bedankt.

Groet,
Els

David
Contacteer:

Re: Foutmelding bij leden op alfabetische volgorde

Bericht door David » 13 mei 2012, 21:59

Je hebt je forum geupdate, maar omdat je een andere stijl gebruikt dan Prosilver of Subsilver2 moet je die stijl zelf nog met de hand bijwerken. Je gebruikt namelijk Prosilver maar dan aangepast, omdat de naam anders is wordt deze niet automatische bijgewerkt.

Je stijl updaten kan met de codechanges die je op phpbb.com kunt vinden. Het beste is om meteen alles bestanden de updaten, wil je eerst snel je probleem oplossen update dan je memberlist_body.html, omdat die niet is bijgewerkt werkt het sorteren namelijk niet meer.

Gebruik bij voorkeur notepad++ voor het wijzigen/aanpassen van je bestanden. Vergeet na alle wijzigingen niet om je stijl mappen te vernieuwen via je beheerderspaneel onder de tab stijlen kun je alle stijl mappen vernieuwen.

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust, succes!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 13 mei 2012, 22:12

Even voor alle zekerheid, vanaf welke versie heb je geupdate en op welke phpbb versie is de oranje variant op prosilver gemaakt? De oranje prosilver geeft namelijk als versie 3.0.0 aan.
Hoe ouder de stijl is, des te meer wijzigingen je zult moeten maken in de stijl bestanden (meer dan in het codechanges bestand waar David naar verwees). Als je stijl echt van 3.0.0 of 3.0.1 is, dan is het waarschijnlijk makkelijker om de prosilver stijl opnieuw aan te passen met de oranje kleuren.
HGN op phpbb.com

ElsdB

Bericht door ElsdB » 14 mei 2012, 10:40

Beste David, Pola,

Dank voor jullie snelle reacties. Ik heb de stijl aangepast (blauw staat toch veel beter bij de site ;-)) en het werkt nu weer goed.

Nogmaals dank.

Groet,
Els

Gesloten