- Adres van je forum: http://www.sketchupforum.nl/forum/
Event. modificaties op je forum:
Easymod phpbb, Maakt het makkelijk om Mods te installeren.
Anti-Spam ACP , tegen spam
live_email_validate_mod_101, email controles
Visual Confirmation on New Posters , visuele controle
Wanneer ontstond het probleem?
week of twee geleden
phpBB versie:
3.03
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Nee, niets
Wat is het probleem?
Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /public/sites/www.sketchupforum.nl/forum/common.php on line 106
PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
etc. zie verder link.
te staan, sinds deze melding kunnen gebruikers niet meer inloggen, indien je wilt inloggen wordt je direct uitgelogd.
- in line 106 staat: set_magic_quotes_runtime(0);
- indien ik de betreffende regel in de database verwijderen kan je weer inloggen, maar is de gehele layout verdwenen.
- indien ik de betreffende regel in de database wis kan ik wel in het beheerderspaneel komen met een correcte lay out.
- zodra de regel weer terug is is het probleem nog even niet zichtbaar, alleen de bovenste 5 regels van de error zijn dan zichtbaar en kan ik inloggen en berichten posten. Na enige tijd komen de overige regels er weer bij en kan ik niet meer inloggen. Erg vreemd.
- back up heb ik wel maar is erg oud
- updaten van 3.03 naar 3.04 (en verder) lukt niet, hij zegt dan dat versie 3.03 al geinstalleerd is en dat 3.04 niet geinstalleerd kan worden.
- Ik heb de support toolkit geinstalleerd, maar verder als cookies en database claener ben ik nog niet gegaan.
In de backupfiles is het gehele common.php file geheel identiek.
Heeft iemand een idee hoe dit is te herstellen? Of tips bij het updaten?