Melding forumversie niet up to date

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
maan2
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2010, 16:31

Melding forumversie niet up to date

Bericht door maan2 » 28 nov 2011, 09:38

Kevin quote;
maan2 schreef:Nadeel daar is dat ik problemen heb met men phpbb forum, geeft fouten en zegt dat ik ouddated ben ( verse schone laatste forum versie op schone db), ze helpen wel netjes maar hebben blijkbaar geen oplossing beschikbaar.... wel zonde dus
Tja je host kan nooit natuurlijk alle beschikbare websoftware pakketten uit zijn hoofd leren om jouw van support te voorzien, en dat is ook niet hun taak. Hun moeten zorgen voor een webserver en bereikbaarheid van die webserver de rest is jouw pakkie-an in mijn ogen.
Als er iets mis is met de fundering van je nieuwbouwhuis ga je ook niet bij de dakdekker een oplossing zoeken toch?
Kevin, Dat snap ik natuurlijk wel daarom schreef ik ook specifiek tussen haakjes, :
( verse schone laatste forum versie op schone db)
Even ter info voor jou en de andere lezers, Ik heb een spikschone php 3.09 op de space geinstalleerd gebruikmakend van een not mixed DB , hiermee zou een forum zonder rarieteiten moeten draaien dacht ik zo, toen ik echter de melding kreeg dat het forum updated moest worden naar de laatste versie stelde ik hen de vraag of er mogelijk iets niet updated was bij hen want bij mij was dat wel zo ook al kreeg ik de melding van niet.
Hiermee geef ik aan dat de software installatie NIET het probleem kan zijn, heb daarna nog 3 x een install gedaan ook vanuit een andere lokatie om uit te sluiten dat er mogelijk data verlies o.i.d. zou kunnen zijn gebeurt tijdens het uploaden van de software, en ik heb hun dus heb gevraagd wat mogelijk loos zou kunnen zijn omdat die bewuste software ( vers. 3.09 dus ) bij me andere provider , in dit geval One wel goed werkt.

Hun hulp naar mij is welwillend vandaar mijn niet negatieve reactie eerder, ik vind het wel jammer dat we zo niet weten wat mogelijk loos is maar stel hun absoluut nergens verandwoordelijk voor hoor want ik besef ook dat de sotfw. mijn pakkie is niet de hunne.

@ Nightwalker,
krijg jij die , u bent niet up tot date, melding niet dan?

NightWalker
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:28

Re: [Algemeen] Webhosting diensten

Bericht door NightWalker » 28 nov 2011, 16:06

ik heb nog steeds de "oude 3,08 versie"...dus kan je helaas niet vertellen of ik die foutmelding krijg.

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: [Algemeen] Webhosting diensten

Bericht door Kevin » 28 nov 2011, 16:30

Waar en welke melding kreeg je dan precies te zien?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

maan2
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2010, 16:31

Re: [Algemeen] Webhosting diensten

Bericht door maan2 » 28 nov 2011, 23:22

In het beheerpaneel meteen de rode balk met de melding : Jouw phpBB installatie is niet up-to-date. controleer versie enz...versie is 3.09 / 42, een nieuwere is er niet maar ergens gaat het fout blijkbaar, het forum werkt wel normaal voor zover ik zie ( is vrijwel leeg nu na de nieuwe installatie maar wel raar dat die melding er komt bij mhp en niet bij bijv One)

Gesloten