Kan niet meer inloggen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DaSmile
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 dec 2009, 16:29

Kan niet meer inloggen

Bericht door DaSmile » 28 sep 2010, 12:21

  • Adres van je forum: http://www.vegetist.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: ACP Add User Mod
    Wanneer ontstond het probleem? Na het installeren en gebruiken van de mod ACP add user mod.
    phpBB versie: 3.0.2

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Ik heb de ACP Add User Mod geïnstalleerd en daar wat mee gerotzooid.
    Wat is het probleem?
De Add user mod werkte eerst niet helemaal lekker, maar na een tijdje deed het wat het moest doen. Na wat gebruikers te hebben toegevoegd, kan ik niet meer inloggen en met mij een hoop anderen. Ik kan alleen nog inloggen door op mijn Joomla-website in te loggen en op "forum" te klikken. De gebruikers zijn namelijk gesynct via JFusion (koppelt joomla en phpBB3).

Wat kan ik veranderen om wel weer normaal in te kunnen loggen?

Je kunt proberen om in te loggen met TestJJ en wachtwoord test.

Alvast bedankt voor alle hulp,

Groeten DaSmile :D

DaSmile
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 dec 2009, 16:29

Re: Kan niet meer inloggen

Bericht door DaSmile » 30 sep 2010, 14:17

Is het anders misschien mogelijk om het forum opnieuw te installeren met behoud van gebruikers en berichten?

Groeten DaSmile :D

DaSmile
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 dec 2009, 16:29

Re: Kan niet meer inloggen

Bericht door DaSmile » 11 okt 2010, 17:12

Die laatste actie moet toch mogelijk zijn? Gewoon het forum opnieuw installeren maar wel de database van posts er in importeren?

<Laatste kick van deze topic :? >

Gebruikersavatar
Carlo Claessen
Berichten: 1280
Lid geworden op: 02 jul 2005, 14:05

Re: Kan niet meer inloggen

Bericht door Carlo Claessen » 11 okt 2010, 17:38

klinkt alsof je cookies verkeerd staan, een zoek op dit forum had je dat ook verteld, verder versie 3.0.2 is wel erg oud..
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen

Bericht door Kevin » 11 okt 2010, 21:13

Zet anders de debug mode is aan.

Debug mode zet je aan door in je config.php file de // weg te halen voor @define('DEBUG', true);

Krijg je nu een error te zien als je in probeert te loggen?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten