Extra admin account maken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ICThelpdesk

Extra admin account maken

Bericht door ICThelpdesk » 04 jun 2009, 13:09

Hoi,

Wie kan mij helpen?

k ben een nieuwe gebruiker van PHPBB en na uren en uren werken heb ik
hem eindelijk aan de praat gekregen. Mijn vraag is: Ik heb al een
Admin account aangemaakt om de site te beheren ( die optie krijg je
tijdens het installeren van PHPBB ) maar hoe maak je een 2^e Admin
account die wat minder rechten heeft?

Groet,

Qusay

Derky
Contacteer:

Re: Extra admin account maken

Bericht door Derky » 04 jun 2009, 14:50

Nieuwe account registreren en daarna rechten geven in vanuit het Administratiepaneel bij Permissies > Globale permissies > Beheerders > Voeg gebruikers toe (linksonder rechthoekig vak) > en dan kan je het instellen. ;)

ICThelpdesk

Bericht door ICThelpdesk » 05 jun 2009, 20:58

Hoi,

Dank je wel voor de uitleg maar nu als ik een account wil aanmaken en registeren dan krijg ik de volgende melding ( Het ingevulde e-maildomein is geen kloppend MX gegeven ).

Het maakt niet uit wel mail adres ik gebruik. Ik heb Yahoo, Hotmail en me eigen werk mail geprobeerd maar het werkt niet. Einge idee hoe dat kan

Groet,

Qusay
Derky schreef:Nieuwe account registreren en daarna rechten geven in vanuit het Administratiepaneel bij Permissies > Globale permissies > Beheerders > Voeg gebruikers toe (linksonder rechthoekig vak) > en dan kan je het instellen. ;)

AirWarrior

Bericht door AirWarrior » 05 jun 2009, 21:28

Ga naar ACP en klik links onderaan op instellingen beveiligingen.
Halverwege de pagina zie je dit staan:

Controleer e-maildomein op geldige MX-record:
Indien ingeschakeld zal het opgegeven e-maildomein bij de registratie en aanpassen van het profiel gecontroleerd worden op een geldige MX-record
.

Als je die instellinge veranderd zal je wel kunnen registreren. (denk ik :lol: )
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

Gesloten