Kan ik Pm's controleren ?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
TF_Team

Kan ik Pm's controleren ?

Bericht door TF_Team » 07 feb 2009, 21:50

Beste kenners.

ik ben nog niet heel thuis in het nieuwe forum tegen de 2.0 is de nieuwe versie zeker Top alleen voor mij degenlijk ingewikkelt dus dat gaat nog wat tijd vergen eer ik alles ga kennen.

Nu heb ik dus volgende vraag Hoe kan ik via het beheerderspaneel iemand zijn Pm"s van opt forum nazien wat hem verzond de inhoud enz,

want ik zou graag nagaan of er een spammer tussen zit van een ander forum wat ook over dezelfste hobby gaat.

Dus wil niet dat de persoon int wild gaat spammen voor zijn club of dergelijke en mijn Club leden weg of Forum members weg jaagt.

Alvat vriendelijk bedankt

Pascal
Contacteer:

Re: Kan ik Pm's controleren ?

Bericht door Pascal » 07 feb 2009, 22:11

Als phpbb.com terug is, is dit een goede mod:

http://www.phpbb.com/index.php?f=70&t=1 ... lit=pm+spy

:)
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

TF_Team

Bericht door TF_Team » 08 feb 2009, 00:39

dus dit is een mod die spam tegen gaat ok dat is al goed

en kan ik ook de pm's nazien of gaat dat niet ?

john1

Bericht door john1 » 08 feb 2009, 00:51

hallo.

Je kan er alles mee zien wat je leden uitspoken....Maar als ik jou was zou ik wel de leden op de hoogte stellen...dat staat wel zo netjes...heb ik ook gedaan.

Hier de link voor de pm_spy

pm_spy

Veel plezier ermee.

mvg
john

TF_Team

Bericht door TF_Team » 08 feb 2009, 10:43

Hartelijk bedankt, alleen denk ik is dit als men zelf een forum heeft gemaakt of vergis ik me ?

want ik heb zo een gratis forumpje

ik hebt ieder geval afgehaald en uitgepakt en naar die link geweest in dat paketje maar er staan tal van codes ook dus vandaar dat ik veronderstel dat het voor zelfmade forums is of niet ?

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 08 feb 2009, 11:46

TF_Team schreef:Hartelijk bedankt, alleen denk ik is dit als men zelf een forum heeft gemaakt of vergis ik me ?

want ik heb zo een gratis forumpje

ik hebt ieder geval afgehaald en uitgepakt en naar die link geweest in dat paketje maar er staan tal van codes ook dus vandaar dat ik veronderstel dat het voor zelfmade forums is of niet ?
Modificaties kun je alleen installeren als je echt eigenaar bent ja, dus niet als je bij een 'forumdienst' zit.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Gesloten