Sinds een aantal dagen heb ik Phpbb3 geinstalleerd . Hierbij heb ik de style bluesilver geinstalleerd , alleen ik heb nu het probleem dat als je op de homepagina bent de teksten onderwerpen en berichten over elkaar heen ziet lopen. Is dit op te lossen ?
Alvast bedankt.
Overlopende teksten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Overlopende teksten
Dat kan zeker, open:
En zoek:
En verander die 8% in 10%
Zoek daarna op:
En verander de 25% in 23%.
Vergeet hierna niet je thema's te vernieuwen.
styles/bluesilver/theme/content.css
En zoek:
Code: Selecteer alles
dd.posts, dd.topics, dd.views {
width: 8%;
text-align: center;
line-height: 2.2em;
font-size: 1.2em;
}
Zoek daarna op:
Code: Selecteer alles
dd.lastpost {
width: 25%;
font-size: 1.1em;
}
Vergeet hierna niet je thema's te vernieuwen.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Erg Bedankt . Het werkt nu bijna perfect . Alleen komt laatste bericht nog onder het catogerie te staan. zie http://www.wedforum.nl/index.php
Oeps, probeer de maten 23% en 10% steeds een klein beetje te veranderen tot het perfect werkt. Het is even zoeken, is namelijk voor elke stijl anders. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder