- Adres van je forum: Geef ik liever niet
Event. modificaties op je forum: Geen
Wanneer ontstond het probleem? Toen enkele posters op het forum heel veel berichten hadden
phpBB versie: 3.0.2 RC2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem? Nou, het volgende. Op mijn forum hebben enkele gebruikers een flink aantal berichten geplaatst, tot wel 9000 stuks van een persoon. Maar in de profielen van de gebruikers die veel berichten hebben gepost zijn geen statistieken zichtbaar van Welk forum ze het meest gepost hebben en in wel topic ze het meest gepost hebben. Bij gebruikers die minder hebben gepost zijn ze wel zichtbaar. De gebruikers die de statistieken niet hebben hebben een minimale postcount van 6447, diegene die hem wel hebben een maximale postcount van 4841. Alle instellingen in het administratiepaneel kloppen.
Wie kan mij helpen met een oplossing?
Statistieken in profiel worden niet getoond
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Statistieken in profiel worden niet getoond
... Maar ik modereer (nog) niet.
Re: Statistieken in profiel worden niet getoond
Dit is mij ook weleens opgevallen, op phpBB.nl is het ook zo bij bv jou... Is het niet een probleem dat ze de meeste berichten in een gedeelte hebben gepost waar beperkte permissies voor zijn ofzo? Ik zeg ook maar wat, dat dacht ik altijd als ik het hier meemaakte met bv Stef.
Ik zie nu inderdaad dat het hier ook voorkomt, alle leden die meer berichten hebben dan Svenn hebben geen statistieken. Coen is de eerste daarna en die heeft dus geen statistieken. Het enige lid wat nooit teamlid is geweest tussen de topposters is Luuk, maar die heeft ook geen statistieken.
Overigens is de topposter op mijn forum ook nooit teamlid geweest, en die heeft dus 8971 berichten
Overigens is de topposter op mijn forum ook nooit teamlid geweest, en die heeft dus 8971 berichten

in includes/functions_display.php
moet je :
editted.
gebruikers die een hoger postcount dan 5000 berichten hebben , wordt standaard de statistieken uitgeschakeld.
moet je :
Code: Selecteer alles
// Do not display user activity for users having more than 5000 posts...
if ($userdata['user_posts'] > 5000)
{
return;
}
gebruikers die een hoger postcount dan 5000 berichten hebben , wordt standaard de statistieken uitgeschakeld.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Wellicht een bug in phpBB 3.0.x?
Nee.brandsrus schreef:Wellicht een bug in phpBB 3.0.x?
Waarom zit die beperking erin dan?
.

Voor de loadtime minder zwaar te maken bij het oproepen van een gebruiker meen ik.Bee schreef:Waarom zit die beperking erin dan?.
Apart dat het getal dan niet instelbaar is in het administratiepaneel 

Op forum.speurders.nl is het maximum indertijd ingesteld op 500 postings, ook vanwege de laadtijd.
Zover ik weet gebruikten die phpBB2, waarbij dat heel anders werkten. phpBB2 had die stats namelijk niet die bas bedoelt.
Ja, de basis was inderdaad phpbb2.
Kun je altijd nog een kleine MOD voor maken BeeBee schreef:Apart dat het getal dan niet instelbaar is in het administratiepaneel