activatie mail probleem (Oplossen zo snel mogelijk)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Fallcon

activatie mail probleem (Oplossen zo snel mogelijk)

Bericht door Fallcon » 02 jan 2010, 19:00

• Adres van je forum: http://www.yourttworld.nl
    Event. modificaties op je forum: N.V.T.
    Wanneer ontstond het probleem? N.V.T.
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? N.V.T.
    Wat is het probleem?
Hoi,

Ik heb sinds kort problemen met mensen die mij mailen dat de activatie mail niet goed aankomt. Ik heb hier echter nooit last van gehad en snap ook niet wat er aan de hand is.

Mensen geven aan dat als ze zich registreren bij mijn forum en zij de registratie mail ontvangen om hun account te activeren deze mail compleet blanco is, er staat dus niks in deze mail en zij kunnen dus niet verder met de activatie.

Een back-up is terug gezet maar helaas dit is niet de oplossing, kan dus iemand mij aangeven wat het probleem is en hoe ik dit zo snel als mogelijk dus moet oplossen!!
..

David
Contacteer:

Re: activatie mail probleem (Oplossen zo snel mogelijk)

Bericht door David » 02 jan 2010, 19:39

Heb je onlangs iets veranderd aan je

language >> NL >> email bestanden??
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Fallcon

Re: activatie mail probleem (Oplossen zo snel mogelijk)

Bericht door Fallcon » 02 jan 2010, 20:17

Nee dat niet maar ik heb het al.... Ik moest omdat ik hiervoor niet mijn template kon vernieuwen bepaalde bestanden kopiëren naar mijn template... deze waren echter leeg... nu heb ik een zip bestand gedownload met de standaard txt bestanden en nu werkt het weer naar behoren...

Bedankt voor je reactie..

Gesloten