geen forum meer na update!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
rvbilsen
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 okt 2010, 20:42

geen forum meer na update!

Bericht door rvbilsen » 31 jul 2014, 20:48

Vanavond volgens instructie de update uitgevoerd van 3.0.10 naar 3.0.11. Eerst een backup van het forum gemaakt. Na update krijg ik de volgende fouten:

Warning: include(./../includes/auth.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 79 Warning: include(): Failed opening './../includes/auth.php' for inclusion (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 79 Warning: include(./../includes/template.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 81 Warning: include(): Failed opening './../includes/template.php' for inclusion (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 81 Warning: include(./../includes/acm/acm_file.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 82 Warning: include(): Failed opening './../includes/acm/acm_file.php' for inclusion (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 82 Warning: include(./../includes/cache.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 83 Warning: include(): Failed opening './../includes/cache.php' for inclusion (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 83 Warning: include(./../includes/utf/utf_tools.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 85 Warning: include(): Failed opening './../includes/utf/utf_tools.php' for inclusion (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 85 Warning: include(./../language/nl/common.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 148 Warning: include(): Failed opening './../language/nl/common.php' for inclusion (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 148 Warning: include(./../language/nl/acp/common.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 149 Warning: include(): Failed opening './../language/nl/acp/common.php' for inclusion (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 149 Warning: include(./../language/nl/acp/board.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 150 Warning: include(): Failed opening './../language/nl/acp/board.php' for inclusion (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 150 Warning: include(./../language/nl/install.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 151 Warning: include(): Failed opening './../language/nl/install.php' for inclusion (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 151 Warning: include(./../language/nl/posting.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 152 Warning: include(): Failed opening './../language/nl/posting.php' for inclusion (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 152 Fatal error: Class 'auth' not found in /volume1/web/meerwijk/install/index.php on line 169

Dus de backup teruggezet, helaas zonder resultaat.
Ben ik nu mijn forum kwijt wat ik voor 75% gereed had? Of is er nog een weg terug?

Rob

rvbilsen
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 okt 2010, 20:42

Re: geen forum meer na update!

Bericht door rvbilsen » 31 jul 2014, 20:50

Als ik nu mijn forum oproep: http://rvbilsen.no-ip.org/meerwijk/ dan krijg ik het volgende te zien:

Warning: require(./includes/startup.php): failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/meerwijk/common.php on line 19 Fatal error: require(): Failed opening required './includes/startup.php' (include_path='.') in /volume1/web/meerwijk/common.php on line 19

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: geen forum meer na update!

Bericht door Paul » 01 aug 2014, 07:53

Hoe heb je exact geupdate?

rvbilsen
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 okt 2010, 20:42

Re: geen forum meer na update!

Bericht door rvbilsen » 01 aug 2014, 17:32

Ik heb via deze site het bestand http://www.phpbb.nl/downloads/?c=2&f=ph ... 3.0.11.zip gedownload, uitgepakt en in de root van de bestaande bb3 bestanden gekopieerd, vervolgens via safari de install opgestart. Daarna het gegenereerde bestand weer gedownload, deze weer naar de root gekopieerd en de volgende stap op de install pagina gestart en daarna kreeg de foutmeldingen. Vervolgens de installmap verwijderd en alles weer opnieuw geprobeerd met dezelfde fouten. Ik zal vast ergens onderweg iets fout gedaan hebben. Maar vandaag besloten om met frisse moed opnieuw te beginnen. Nu is het zo dat ik diverse categorieën en subforums heb gemaakt waar nogal wat werk inzit. Ik wil nu een verse install doen van de laatste versie 3.0.12. Is het mogelijk om de bestanden van de categorieën en de forums van de oude install over te zetten naar de nieuwe install zodat ik dat werk niet weer opnieuw hoef te doen? En kan iemand aangeven welke bestanden deze informatie bevatten?

Alvast bedankt voor jullie geduld.
Rob

Gesloten