phpBB forum versie 2.0.16

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Marije

phpBB forum versie 2.0.16

Bericht door Marije » 11 apr 2010, 23:22

Hallo,

Voor een vereniging beheer en modereer ik een website en forum.
Het forum is een phpBB forum.
Nu heb ik er niet zo gek veel verstand van en loop dus tegen wat probleempjes op waarbij ik wat hulp/uitleg zoek, via google werd ik naar deze site/forum verwezen.
Forum versie is 2.0.16.
Nu zie ik hier dat er overal over versie 3 wordt gepraat, maar die versie heb ik dus niet.
Ook herken ik in de Wiki niet het forum dat ik beheer.
Weten jullie misschien waar ik informatie/uitleg kan vinden over de versie waar ik mee te maken heb?

MVG

David
Contacteer:

Re: phpBB forum versie 2.0.16

Bericht door David » 11 apr 2010, 23:28

Nou, wat het beste is, is dat je eigenlijk ook zorgt dat je, jouw forum naar de nieuwste versie upgrade, weet niet tegen welke problemen je nu aanloopt? Maar wellicht dat een deel komt, omdat je een oude versie gebruikt! Dan heb je ook meteen recht op support, de regels hier zeggen dat ze phpbb2 niet meer ondersteunen! Dus upgraden is zeker aangeraden!!

EDIT: Misschien heb je ook iets aan dit artikel: http://wiki.phpbb.nl/Upgrade_phpBB2_naar_phpBB3
Laatst gewijzigd door David op 13 apr 2010, 00:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Faux

Bericht door Faux » 12 apr 2010, 17:07

David schreef:Nou, wat het beste is, is dat je eigenlijk ook zorgt dat je, jouw forum naar de nieuwste versie upgrade, weet niet tegen welke problemen je nu aanloopt? Maar wellicht dat een deel komt, omdat je een oude versie gebruikt! Dan heb je ook meteen recht op support, de regels hier zeggen dat ze phpbb2 niet meer ondersteunen! Dus upgraden is zeker aangeraden!!

EDIT: Misschien heb je ook iets aan dit artikel: http://wiki.phpbb.nl/Upgrade_phpBB2_naar_phpBB3
Dit moet je wel tegen de beheerder van de site waar jij moderator bent zeggen, aangezien moderators zelf niet kunnen upgraden ;)
Laatst gewijzigd door Derky op 12 apr 2010, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van Algemene Onderwerpen
Nee, mijn bestaan is geen grap
Mijn Twitter
Help ook mee aan de wiki!

AlbertPool

Bericht door AlbertPool » 12 apr 2010, 20:05

De support voor phpBB 2 is sinds 1 januari 2009 gesloten. Er is misschien nog wel iemand bereid je te helpen, maar officieel word je niet meer geholpen.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 12 apr 2010, 20:23

Wij geven hier alleen nog maar support voor phpBB3 forums, we geven uiteraard nog wel support over het upgraden van phpBB2 naar phpBB3.
Jeroen

Gesloten