opgenomen muziekbestanden uploaden?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
007jamesbond

opgenomen muziekbestanden uploaden?

Bericht door 007jamesbond » 04 feb 2010, 06:33

ik ben van plan om het phpbb forum te gebruiken, maar kan je met dit forum ook zelf opgenomen muziekbestanden uploaden?

..

_Ron_
Contacteer:

Re: opgenomen muziekbestanden uploaden?

Bericht door _Ron_ » 04 feb 2010, 07:49

Ik zie geen reden waarom dat niet zou kunnen. Qua bestanden ben je vrijwel alleen afhankelijk van de ruimte op je webserver.
En vergeet vooral ook het dataverkeer niet. Ik weet niet wat je precies van plan bent natuurlijk. Met phpBB3.x kun je in ieder geval bestanden toevoegen aan de berichten. Je hoeft dan alleen in het admin paneel de extensies .mp3, .wma, (of wat je ook wilt gaan gebruiken) te activeren.
De maximale bestandsgrootte per bestand staat volgens mij standaard op 2MB, maar dat kun je ook verhogen of verlagen.
Verder zijn er ook mods en stijlen uitgebracht om een phpBB forum een 'muzikaal' tintje te geven :)
hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!

007jamesbond

Bericht door 007jamesbond » 05 feb 2010, 18:31

nou ik zal even zeggen wat ik van plan ben. ik ben webmaster van een byzantijns koor en nu vraagd de voorzitter om een ledenpagina te bouwen met een ledenlijst en adressen en dat de leden contact kunnen houden via de side plus dat ze ook nog muziekhestanden kunnen uitwisselen

_Ron_
Contacteer:

Bericht door _Ron_ » 05 feb 2010, 20:06

Al die functies worden door phpBB ondersteund, dus prima keuze :) De documentatie voor phpBB3.x vind je hier en in de Wiki
Voor een mooie stijl kun je hier kijken: http://demo.phpbb3styles.net (links bovenin kun je door de stijlen 'bladeren'). Een overzicht kun je hier vinden: http://www.phpbb3styles.net/db/

Succes! ;)
Wijziging:
viewtopic.php?f=39&t=52915
Was ik echt zo onduidelijk met mijn antwoorden? :shock:
hanff.nl

EelkeB

Bericht door EelkeB » 06 feb 2010, 13:01

Realiseer je wel dat muziekbestanden redelijk fors zijn. Hoe grote webruimte ga je huren en hoeveel muziekbestanden passen daar op? Maar goed, phpBB zal in principe niet de beperkende factor zijn.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

boss86

Bericht door boss86 » 09 aug 2010, 19:04

dat lijkt me ook sterk dat phpBB daar de beperkende factor zal zijn lol.

_Ron_
Contacteer:

Bericht door _Ron_ » 09 aug 2010, 19:17

Laatste bericht: 6 feb 2010
Goeie kick :roll:
hanff.nl

Gesloten