Inloggen/uitloggen op website.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Inloggen/uitloggen op website.
Hoi, kan ik toevallig de balk van dat je ingelogt/uitgelogt bent ook op mijn website plaatsen? Ik had dit namelijk op een andere site gezien, en ik vond dit ook wel handig. 

Re: Inloggen/uitloggen op website.
Misschien het hele inlog systeem kopiëren maar dan moet je wel alles pakken. dus ook registratie.
Misschien dat je dit snapt
.
Je moet dit stukje code toevoegen aan je pagina.

Je moet dit stukje code toevoegen aan je pagina.
Code: Selecteer alles
<?php
define('IN_PHPBB', true);
$phpbb_root_path = './forums/'; // Het pad naar je forum
$phpEx = substr(strrchr(__FILE__, '.'), 1);
include($phpbb_root_path . 'common.' . $phpEx);
// Start session management
$user->session_begin();
$auth->acl($user->data);
$user->setup('');
if ($user->data['is_registered'])
{
[The part that guests cant see.]
}
else
{
[The part that guests can see.]
}
?>
- NL_Dennisz_NL
Hoi, hoef ik dus alleen nog de forum url in die code te zetten of ook nog wat anders? (want hij werkt niet)
Als je site bijvoorbeeld
http://www.website.nl/
is en je forum http://www.website.nl/phpBB/
moet je het lijntje $phpbb_root_path = './forums/';
veranderen in $phpbb_root_path = './phpBB/';
Kun je het PHP Script gewoon in een HTML bestand gooien?
| Bekijk Mijn Stad! | Bekijk Mijn Industrie |
Jep, door <?php en ?> wordt het onderscheid gemaakt tussen php en html. Wél moet je de pagina dan de extensie .php geven, anders weet de seerver niet dat hij wat moet uitvoeren.
- NL_Dennisz_NL
Het lukt me niet
Je zegt dat je ook zo'n "functie" wilt op je website...
Maar heb je wel phpBB
Want als je phpBB hebt heb je die balken enzo toch wel
En als je geen phpBB hebt heb je volgens mij niets aan dat script
Maar heb je wel phpBB

Want als je phpBB hebt heb je die balken enzo toch wel

En als je geen phpBB hebt heb je volgens mij niets aan dat script

Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.
Nee, het moet wel in een php-bestand staan, een html-bestand kan geen php-tags gebruiken.Galumin schreef:Kun je het PHP Script gewoon in een HTML bestand gooien?
Klopt, maar een PHP-bestand kan wel HTML bevatten, waardoor je het dus gewoon kan doen zoals ik al eerder zei. (code invoegen, bestand extensie php geven)BetaDevil schreef:Nee, het moet wel in een php-bestand staan, een html-bestand kan geen php-tags gebruiken.Galumin schreef:Kun je het PHP Script gewoon in een HTML bestand gooien?
Da's lullig voor je, maar daar kunnen we weinig mee als je niet uitlegt wat er niet lukt, welke foutmelding, etc. Vul de support template in, dan kunnen we misschien helpen.NL_Dennisz_NL schreef:Het lukt me niet
Geef bijv. de link naar je site 

- NL_Dennisz_NL
Het is gewoon een html site, geen phpBB De site url kan ik nog niet geven..... dat is al een keer uitgelekt en nu wil ik het niet weer.
Ik sla het op als index.html en op die page staat dan een knop (registreren.php) maar dat is gewoon een tekstbestandje... weet niet of dat nog tussen <HTML> en <BODY> enzo moet? want de pagina word nu niet geopend...
Ik sla het op als index.html en op die page staat dan een knop (registreren.php) maar dat is gewoon een tekstbestandje... weet niet of dat nog tussen <HTML> en <BODY> enzo moet? want de pagina word nu niet geopend...
het kan NIET in een html-bestand alleen in een php-bestand dus sla op als index.php
Hier heb je anders nog een script 
Hier heb je geen phpBB2/3 voor nodig
Klik
(het script staat er wel, maar er wordt gezegt dat er problemen mee zijn...) en anders zoek je even via Google voor een mooi login en registratie script

Hier heb je geen phpBB2/3 voor nodig

Klik

(het script staat er wel, maar er wordt gezegt dat er problemen mee zijn...) en anders zoek je even via Google voor een mooi login en registratie script

- NL_Dennisz_NL
Het is allemaal te moeilijk voor mij,ik weet niet hoe ik het moet aanpakke 

Zonder site URL kunnen wij je toch echt niet helpen, sorry. Je kan bij gevraagd vragen of iemand dit voor je wil doen tegen een eventuele beloning, want één iemand kan die URL wel hebben lijkt me...
hoi,
lukt dit ook als je site gewoon http://www.mijnsite.be is en het forum als forum.mijnsite.be door het leven gaat?
gr, Steve
lukt dit ook als je site gewoon http://www.mijnsite.be is en het forum als forum.mijnsite.be door het leven gaat?
gr, Steve