Voor al uw zinnige zaken buiten de mooie phpBB wereld.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om, geen slowchat, geen onzin. Puur discussies en gesprekken over bepaalde onderwerpen.
Huh, dit had ik niet verwacht... Tweede plaats in de jury-uitslag, en een gedeelde derde plaats in de publiekspoll... (en dat terwijl een aantal jaar terug mijn layouts kleurenmix waren, vleeskleur met groen volgens sommigen ) Blijkbaar werkte het gebruik van taakbalkstukjes uit Windows-styles toch goed
Je bent zeker een heel stuk vooruit gegaan, ik weet nog dat ik met m'n zonnebril naar je oude gifgroen met roze designs zat te kijken en ik nog een aanval kreeg.
Wat een gaaf resultaat. Eerste bij de jury en tweede bij de publieksprijs. Een gevoel van trots kan ik niet onderdrukken. Twee jaar geleden tweede met RctMiracles en nu met een totaal andere site dit fantastische resultaat. Een ieder bedankt en natuurlijk ook mijn felicitaties richting alle andere winnaars. Super!
Alle winnaars gefeliciteerd! Met ElbertF bespreken we nog even de laatste details omtrent de prijzen, maar het jaar 2008 zal voor de winnaars beginnen met een hostingpakket en domeinnaam, ter waarde van zo'n €80!