Kinderachtige reacties.

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gebruikersavatar
WebSiteNet
Berichten: 6524
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:56
Locatie: Wieringerwerf
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 04 sep 2006, 20:13

lifeguard schreef:
WebSiteNet schreef:Hmmz, waar heeft hij je persoonlijk beledigd? Dat wil ik wel eens zien. Omgekeerd zijn er genoeg voorbeelden te zien.
Als je mij die voorbeelden laat zien, zal ik je precies vertellen hoe hij mij beledigt en via PB schijnheilig info probeert te verzamelen ;)
Enkele figuren hebben een site opgezet met als doel om stef te beledigen. Helaas slaan ze hiermee totaal de plank mis omdat ik het zeer aardig vind om een domeinnaam op eigen kosten voor Stef op te offeren.

Graag zou ik al deze 'scheinheilige' PB's ook als quotes in mijn PB box ontvangen. Maar de oplettende lezer had waarschijnlijk al door dat het verstandig was om dat al lang te doen.

NB: Leuke site, zeer vermakelijk script!

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20300
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 04 sep 2006, 20:19

Ehm, ik geloof niet dat deze site gezien moet worden als beledinging (Stef ziet het ook niet zo, zover hij zei :idea: ) Het is als grap bedoelt, enz eker niet als beleding. Als stef wilt dat deze site offline zou gaan, zou dat allang gebeurt zijn. Dat jij het een beleding vind, kan ik niets aan doen. Trouwens, dat jij voor een grap geen 5 euro overhebt, moet je zelf weten, niet iedereen is jamergenoeg zo ;)

ElbertF
Berichten: 5803
Lid geworden op: 12 okt 2004, 08:34
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 04 sep 2006, 21:54

Hum.. Toevallig heb ik precies zo'n script. :shock:


De regels stellen dat reacties alleen gewenst zijn als deze een bijdragen aan het vinden van een oplossing. Off-topic discussies en back seat moderen is niet gewenst, maar deze boodschap is na talloze PM's nog steeds niet echt overgekomen. Je kan dus wat stevigere reacties verwachten..

Stef heeft het hier voor het zeggen, het is zijn "huis" zeg maar.. Ben je het hier niet mee eens dan hoef je hier ook niet te komen. Daarbij is Stef (om de metafoor nog even aan te houden) in mijn ogen bijzonder gastvrij, coulant dus, maar tikt je op de vingers als je over de schreef gaat. En dat is zijn goed recht, geen discussie.

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 05 sep 2006, 06:24

Spambot schreef:Hum.. Toevallig heb ik precies zo'n script. :shock:


De regels stellen dat reacties alleen gewenst zijn als deze een bijdragen aan het vinden van een oplossing. Off-topic discussies en back seat moderen is niet gewenst, maar deze boodschap is na talloze PM's nog steeds niet echt overgekomen. Je kan dus wat stevigere reacties verwachten..

Stef heeft het hier voor het zeggen, het is zijn "huis" zeg maar.. Ben je het hier niet mee eens dan hoef je hier ook niet te komen. Daarbij is Stef (om de metafoor nog even aan te houden) in mijn ogen bijzonder gastvrij, coulant dus, maar tikt je op de vingers als je over de schreef gaat. En dat is zijn goed recht, geen discussie.
Je ziet toch dat er wel een discussie ontstaat hierdoor :)


Je begint NU al dezelfde vreemde nukken te krijgen als Stef!


EN je bedoeld met gastvrij iets anders als wat ik, en misschien andere daarmee bedoelen.

Weet je waneer ik denk dat Stef gastvrij word?
Als hij eindelijk alles na zijn zin kan doen, en alles na zijn hand weet te zetten en niet meer hoeft te overleggen met zijn fantastische Crew.

Degene die het niet met me eens zijn hierover, weten maar de helft van wat er daadwerkelijk her en der speelt!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

ElbertF
Berichten: 5803
Lid geworden op: 12 okt 2004, 08:34
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 05 sep 2006, 09:06

Deze discussie vindt ik prima, het is tenminste ontopic. Maar het is erg vervelend als een topic totaal ontspoort na een opmerking van een moderator of admin (daar is dus de PB functie voor).

Waarom is het zo moeilijk om gewoon een beetje op de regels te letten? Als je vindt dat iemand een overbodige vraag stelt of antwoord geeft, reageer dan gewoon niet. Na een paar dagen geen antwoord gekregen te hebben krijgt de vraagsteller de boodschap ook wel door, en zal z'n vraag wat duidelijker formuleren of zelf op zoek gaan.

We willen graag een wat serieuzer supportforum van hoge kwaliteit, we (en dan bedoel ik vooral Stef) stoppen hier een hoop tijd in. Dat elke keer weer dezelfde mensen tersprake komen werkt ons hierin een beetje tegen.

De regels op bijv. phpbb.com worden heel wat strenger nageleefd.

Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 05 sep 2006, 14:47

Ik wil me niet met het conflict bemoeien, maar ik vind dat jullie de regels ene keer wel goed naleven en de andere keer zie je het door de vingers. Dit betekend dus dat er frustratie ontstaat onder de gebruikers van nu mag het ineens wel.

Ik stel voor om duidelijke regels te stellen en die gewoon na te leven, daar heeft iedereen wat aan, want binnen de kortste keren gaat straks weer iemand door het lint die denkt dat het weer mag aangezien het in topic van die wel mocht.

Ik hoop dat jullie daar wat aan hebben, en dit is niet persoonlijk bedoeld, maar een idee geven hoe het het een en ander zou kunnen.

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 05 sep 2006, 15:04

brandsrus schreef:Ik wil me niet met het conflict bemoeien, maar ik vind dat jullie de regels ene keer wel goed naleven en de andere keer zie je het door de vingers. Dit betekend dus dat er frustratie ontstaat onder de gebruikers van nu mag het ineens wel.
Hoe weet jij dat we het door de vingers zien? Weet jij of wij PB's naar een persoon sturen of dat we er melding over maken in het moderator forum? Volgensmij niet. :wink:
brandsrus schreef:Ik stel voor om duidelijke regels te stellen en die gewoon na te leven, daar heeft iedereen wat aan, want binnen de kortste keren gaat straks weer iemand door het lint die denkt dat het weer mag aangezien het in topic van die wel mocht.
We hebben de regels laatst vernieuwd, om zoveel mogelijk onduidelijkheid weg te nemen. En als je nog dingen tegen komt ben je van harte welkom omdat even te melden, dan kijken wij of we er iets aan kunnen verduidelijken.

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Bericht door Bee » 05 sep 2006, 15:17

Het wegnemen van onduidelijkheid betekend niet dat willekeurigheid wordt weggenomen. De ene gebruiker mag hier gewoon veel meer dan de ander, en daarbij komt het woord vriendjespolitiek bovendrijven.

Wil je een serieus supportforum, dat moet je gewoon eens stevig de regels erin drukken, en als dat niet op de lieve manier gaat, dan moet dat op de harde manier, maar ga mensen niet stomdoof maken, des te harder het geschreeuw. Over regels moet je niet in discussie gaan, over regels moet je duidelijk zijn. Er aan houden in een lijn of gewoon een partij aanmodderen.

Overigens hoort bij een supportforum niet het constant roepen dat je moet gaan zoeken, naar mijn idee zou dat voor iedereen, ook voor teamleden verboden moeten zijn. Je mag het wel promoten op subtiele wijze, maar ga niet in elk topic alleen maar posten dat je moet zoeken.

Het team hier mogen dan misschien wel ervaring hebben met phpBB, zolang ze niet op dezelfde manier modereren blijf je altijd dit soort rare topics houden.

Ik neem een voorbeeld. Gisteren heeft een moderator contact gezocht met een gebruiker (ik noem geen namen) met het vriendelijke verzoek niet te posten in dit topic. Een andere moderator vroeg juist aan een bepaalde gebruiker te reageren in dit topic, in dit topic zelf.

Carlo wilde graag de geest uit de fles. De geest is eruit, maar er is nog steeds geen overleg, iedereen doet nog steeds maar wat. Klaar.
Laatst gewijzigd door Bee op 05 sep 2006, 15:20, 2 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 05 sep 2006, 15:17

Er zijn situaties geweest voornamelijk in het "Show-off" forum waarbij een forum die erg standaard eruit zag gewoon het topic voort mocht blijven bestaan zonder sluiting en bij een ander moest het direct dicht.

Een andere keer word zoek eens met google niet gerespecteerd terwijl jullie wel zeggen van zoek eens met google. Als wij het doen word dat gezien als flammen of een onzinnige reactie en als jullie het doen dan is het goed op een of ander manier.

Zulke dingen vind ik dus niet helder in de regels en ik vind toch eigenlijk dat de Support template altijd moet worden ingevuld om daarop volgende reacties te vermijden van vul het Support template in etc. Dan kan ik als gebruiker makkelijker antwoorden en is het lid binnen een aantal reacties zomaar van zijn / haar probleem af.

Een offtopic spelletje in de algemene chat word af en toe gerespecteerd maar soms word het gewoon klakkeloos dicht gegooid. Jammer want soms heb je even een forum nodig waar je wat sociale dingen bespreekt met de gebruikers die op dit forum aanwezig zijn. Gelukkig is het café weer open.

Nogmaals die zijn mijn ideeën erover en zeker niet als persoonlijk kritiek bedoelt.

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Bericht door Bee » 05 sep 2006, 15:22

brandsrus schreef:Een offtopic spelletje in de algemene chat word af en toe gerespecteerd maar soms word het gewoon klakkeloos dicht gegooid. Jammer want soms heb je even een forum nodig waar je wat sociale dingen bespreekt met de gebruikers die op dit forum aanwezig zijn. Gelukkig is het café weer open.
Met dit bericht van Carlo wordt hier gewoon alle vermaak verboden. Vermaak hoort thuis op elk forum, dat zorgt voor sfeer. Vermaak verbieden op een dergelijke manier is gewoon een slecht idee.

Dan krijg ik ideeen van een dictator die bepaald wanneer iemand mag lachen om zijn grapjes. En ik kan uit ervaring spreken, die mensen zijn echt niet best.

Daarnaast neemt Hosthuis afstand van de site stefbb.nl zoals deze gehost werd bij ons. Inmiddels heeft de site ander onderdak.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Bericht door Stef » 05 sep 2006, 18:43

Bee schreef:Het wegnemen van onduidelijkheid betekend niet dat willekeurigheid wordt weggenomen. De ene gebruiker mag hier gewoon veel meer dan de ander, en daarbij komt het woord vriendjespolitiek bovendrijven.
Het zijn vaak dezelfde hier die ergens op aangesproken moeten worden en dan ga je daar automatisch meer op letten, dat is geen vriendjespolitiek dat is logisch en die persoons z'n eigen schuld.
Bee schreef:Het team hier mogen dan misschien wel ervaring hebben met phpBB, zolang ze niet op dezelfde manier modereren blijf je altijd dit soort rare topics houden.
Iedereen heeft zo zijn eigen waarde en normen, het verschil tussen ons als moderators was ontzettend groot. Maar het lukte ons wel, dus hiermee is al direct bewezen dat niet iedereen dezelfde lijn hoeft te trekken. Iedereen heeft een andere kijk en dus hoeven we niet allemaal hetzelfde te reageren, we zijn geen robots.

Moderators zijn mensen, ieder mens kijkt anders tegen de wereld aan. Iedereen vat dingen anders op. Iedereen zien dingen anders opgelost.
Logisch is het dat er dan verschillende reacties word gegeven, maar de regels die wij hebben gesteld worden wel door alle moderators gecontroleerd. Maar moderators zijn mensen en zien ook wel eens wat over het hoofd of denken.. "het komt wel goed zo..".

phpBB.nl heeft geen enkel probleem met leden, enkelingen actieve hebben hier wel problemen met phpBB.nl of zoals ik van de bovenstaande moet begrijpen met mij en dat is maar zo'n 5% van de bezoekers die we dagelijks ontvangen. Moet daar echt al onze aandacht naar uit?
Bee schreef:Carlo wilde graag de geest uit de fles. De geest is eruit, maar er is nog steeds geen overleg, iedereen doet nog steeds maar wat. Klaar.
Iedereen doet nog steeds maar wat? Jij weet wat er in het moderator forum is afgesproken? Jij weet hoe we met het nieuwe moderatorsteam gestart zijn. Waarom we die personen hebben gekozen?
brandsrus schreef:Er zijn situaties geweest voornamelijk in het "Show-off" forum waarbij een forum die erg standaard eruit zag gewoon het topic voort mocht blijven bestaan zonder sluiting en bij een ander moest het direct dicht.
En waar is het Show Off forum nu? Precies, dat is opgelost.
brandsrus schreef:Een offtopic spelletje in de algemene chat word af en toe gerespecteerd maar soms word het gewoon klakkeloos dicht gegooid.
Je zoekt enkel naar voorbeelden, maar het slaat nergens op.. "Klakkeloos dichtgooien". Toen enkele kleuters de boel begonnen te misbruiken hebben we topics gesloten. Als men niet normaal kan omgaan dan maar niets.
Bee schreef:Met dit bericht van Carlo wordt hier gewoon alle vermaak verboden. Vermaak hoort thuis op elk forum, dat zorgt voor sfeer. Vermaak verbieden op een dergelijke manier is gewoon een slecht idee.
Wie sloot hier zijn eigen Café? We hebben al die tijd jouw idee gehandhaaft om af en toe een "gezellig" topic te houden. Door de moderators is er nu besloten om voor altijd een "Offtopic" open te houden. Om voor die 5% een gezellige sfeer te creeëren.

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20300
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 05 sep 2006, 18:53

Stef schreef:
Bee schreef:Met dit bericht van Carlo wordt hier gewoon alle vermaak verboden. Vermaak hoort thuis op elk forum, dat zorgt voor sfeer. Vermaak verbieden op een dergelijke manier is gewoon een slecht idee.
Wie sloot hier zijn eigen Café? We hebben al die tijd jouw idee gehandhaaft om af en toe een "gezellig" topic te houden. Door de moderators is er nu besloten om voor altijd een "Offtopic" open te houden. Om voor die 5% een gezellige sfeer te creeëren.
Mischien was dat wel omdat hij dat gezegt had, dat wanneer er zoveel pagina's waren, hij dicht ging, en hij zich aan zijn woord heeft gehouden?

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Bericht door Bee » 05 sep 2006, 19:07

Stef schreef:
Bee schreef:Het wegnemen van onduidelijkheid betekend niet dat willekeurigheid wordt weggenomen. De ene gebruiker mag hier gewoon veel meer dan de ander, en daarbij komt het woord vriendjespolitiek bovendrijven.
Het zijn vaak dezelfde hier die ergens op aangesproken moeten worden en dan ga je daar automatisch meer op letten, dat is geen vriendjespolitiek dat is logisch en die persoons z'n eigen schuld.
Je hebt opletten en je hebt overdrijven. Je neigt naar overdrijven en je reacties die je zelf plaatst kunnen een stuk vriendelijker.
Bee schreef:Het team hier mogen dan misschien wel ervaring hebben met phpBB, zolang ze niet op dezelfde manier modereren blijf je altijd dit soort rare topics houden.
Iedereen heeft zo zijn eigen waarde en normen, het verschil tussen ons als moderators was ontzettend groot. Maar het lukte ons wel, dus hiermee is al direct bewezen dat niet iedereen dezelfde lijn hoeft te trekken. Iedereen heeft een andere kijk en dus hoeven we niet allemaal hetzelfde te reageren, we zijn geen robots.
Hoe vaak hebben wij in de clinch gelegen? Te vaak en daarom heb JIJ aan Carlo gevraagd mij te dumpen. Jij hebt de macht en hanteert die macht verkeerd, omdat je juist wel wil dat de moderators allemaal jouw mening volgen. Misschien moet je toch je moderators eens in de gaten gaan houden, want volgens mij lekken ze als gekken, juist omdat ik moderator ben geweest hier :roll:
Moderators zijn mensen, ieder mens kijkt anders tegen de wereld aan. Iedereen vat dingen anders op. Iedereen zien dingen anders opgelost.
Logisch is het dat er dan verschillende reacties word gegeven, maar de regels die wij hebben gesteld worden wel door alle moderators gecontroleerd. Maar moderators zijn mensen en zien ook wel eens wat over het hoofd of denken.. "het komt wel goed zo..".
Misschien heb je het niet door, maar volgens mij komt het op deze manier van de essentiele informatie die je gebruikers geven te negeren nergens.
phpBB.nl heeft geen enkel probleem met leden, enkelingen actieve hebben hier wel problemen met phpBB.nl of zoals ik van de bovenstaande moet begrijpen met mij en dat is maar zo'n 5% van de bezoekers die we dagelijks ontvangen. Moet daar echt al onze aandacht naar uit?
Jammer dat die 5% wel goed is voor bijna 50% van alle berichten op een dag. Het aantal bezoekers zegt niet over het aantal berichten. De berichten maken de sfeer, niet het hoge aantal bezoekers waar je dankzij je Google Analystics zo graag over predikt.
Bee schreef:Carlo wilde graag de geest uit de fles. De geest is eruit, maar er is nog steeds geen overleg, iedereen doet nog steeds maar wat. Klaar.
Iedereen doet nog steeds maar wat? Jij weet wat er in het moderator forum is afgesproken? Jij weet hoe we met het nieuwe moderatorsteam gestart zijn. Waarom we die personen hebben gekozen?
Je hebt deze gebruikers gekozen omdat ze gerespecteerd worden door veel andere gebruikers en een grote kennis hebben. Speciaal voor deze moderators heb je een nieuw forum gestart waarin ze alle opvallende zaken moeten melden, en opvallende acties meteen moeten melden. Je hebt het AMCP buiten werking gesteld en het oude modforum heb je laten dumpen. Je kan niet zeggen dat ik niets weet, want je hebt een lek in je team. Inactiviteit wat vroeger een probleem was is nog steeds een probleem. WSN is nog steeds heel sporadisch hier te vinden, Nymphy heb ik nog maar een keer gezien nadat je mij uit het team hebt geschopt, en ik kan nu niet zeggen dat DaMnNaTiOn en DoubleJ nu heel erg veel doen op dit forum.
brandsrus schreef:Er zijn situaties geweest voornamelijk in het "Show-off" forum waarbij een forum die erg standaard eruit zag gewoon het topic voort mocht blijven bestaan zonder sluiting en bij een ander moest het direct dicht.
En waar is het Show Off forum nu? Precies, dat is opgelost.
Je hebt het probleem opgelost door nu dit soort topics toe te staan in het stijlenforum. Daar kan je in principe dezelfde problemen krijgen. Daarnaast was juist de Show Off een van de karakteristieke onderdelen van dit forum, maar ja, gooi het maar de vernieling in.
brandsrus schreef:Een offtopic spelletje in de algemene chat word af en toe gerespecteerd maar soms word het gewoon klakkeloos dicht gegooid.
Je zoekt enkel naar voorbeelden, maar het slaat nergens op.. "Klakkeloos dichtgooien". Toen enkele kleuters de boel begonnen te misbruiken hebben we topics gesloten. Als men niet normaal kan omgaan dan maar niets.
Jij ergerde je aan de postcountverhogende spelletjes en wilde het Spellenforum het liefst zo snel mogelijk dumpen, inclusief alle inhoud, want dan was je meteen van die onzin af.
Bee schreef:Met dit bericht van Carlo wordt hier gewoon alle vermaak verboden. Vermaak hoort thuis op elk forum, dat zorgt voor sfeer. Vermaak verbieden op een dergelijke manier is gewoon een slecht idee.
Wie sloot hier zijn eigen Café? We hebben al die tijd jouw idee gehandhaaft om af en toe een "gezellig" topic te houden. Door de moderators is er nu besloten om voor altijd een "Offtopic" open te houden. Om voor die 5% een gezellige sfeer te creeëren.
Het cafe was een origineel idee. Zodra een dergelijk cafe heel erg begint te vervelen en in het in koekjesgeouwehoer verzand heeft het geen recht om open te blijven. Maar wat jullie doen is plezier kanaliseren en zonder te luisteren naar de mening die IK had gegeven via je grote lekkende moderator Svennson. Man, houd je team toch in de gaten.

Wat ik nog wel het meest jammere van je reactie vind, is dat je de meest waardevolle kritiek gewoon overslaat, en daar inhoudelijk niet op ingaat. Je bent gewoon niet geschikt om te luisteren naar de invoer van andere gebruikers. Je kan het net zolang wegbrijen als je wil, maar zo lang dit soort discussies plaatsvinden omdat deze website onbehoorlijk wordt beheert heb je geen recht van spreken. Je hebt jezelf diep in de vingers gesneden. En met je "War on searching" maak je jezelf al helemaal niet populair, want je zegt het zelf, maar verbied het gebruikers.

Stef, en dit is echt niet namens mij alleen, geef de moed op dat je die zogenaamde schorriemorrie wel onder je duim krijgt. Zolang er in je team wordt gemuiterd, je zelf niet eens kan zoeken naar mijn e-mailadres (MISSCHIEN HET SIDN EENS BEZOEKEN?) en je op reacties van gebruikers via MSN moet afgaan wat er gebeurt, ben je niet geschikt als beheerder van deze site, evenmin als Carlo op zijn totaal ondoorgrondelijke wegen dat is. Deze site is stuurloos geraakt, en daar ben jij een oorzaak van.
... Maar ik modereer (nog) niet.

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 05 sep 2006, 20:10

Spambot schreef:
De regels op bijv. phpbb.com worden heel wat strenger nageleefd.
Inderdaad,

En nu wil ik weer zeggen, de sfeer is daar ook veel fijner/gemakkelijker, maar als ik dat in mijn woorden zeg, dan krijg ik weer te horen, dat ik Stefs huis moet verlaten......
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Gebruikersavatar
WebSiteNet
Berichten: 6524
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:56
Locatie: Wieringerwerf
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 05 sep 2006, 20:25

Houden we de regels niet in de hand dat wordt het een rotzooi, als we het streng doen wordt er weer van een politie forum of dictatuur gesproken.

Zelfs in dit topic spreken mensen die hetzelfde denken elkaar tegen. Zelfs oud moderators die niet meer hun taak voeren omdat ze zelf niet meer consequent de regels naleefden!

Het moet niet gekker worden! Maar de mensen die zeuren dat de regels niet worden nageleefd hebben de regels niet eens gelezen!
De regels schreef:Het phpBB.nl team

Besluiten #
[...]
* Bij oneningheid met een teamlid kun je contact opnemen met (hoofdmoderator) WebSiteNet.
Waarom hoor ik dan niks? Ik heb helemaal niks gehoord. Bravo regelkenners!

Leuke discussie trouwens.

Gesloten