Flauw zeg, wat denk jij noupaul schreef:Jullie zeggen dus allemaal dat Nederland verliest? (Nederland speelt namelijk uit, en niet thuis dit keer).
WK 2010
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: WK 2010
Jeroen
Technisch gezien spelen ze allebei uit Paul.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ja, dat gaat inderdaad lekker.Pietje schreef:Zo Jim, jij zit er alvast naast met je 2-0.
Trouwens, grappig hoor. Van Bronckhorst scoort nooit en maakt een prachtige goal. Stekelenburg zit er bijna nooit naast en verkijkt zich nu. Op naar de tweede helft.
- AirWarrior
En ja hoor, ze zijn door naar de FINALE
Ik denk dat we de finale tegen Spanje moeten spelen.
Ik denk dat we de finale tegen Spanje moeten spelen.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Pfieuw dat was nog even erg spannend, das niet goed voor je hart Maar die finale hebben we gehaalt, nu nog winnen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Nee joh, tegen Duitsland word hetAirWarrior schreef:Ik denk dat we de finale tegen Spanje moeten spelen.
Jeroen
het zou beter zijn moesten ze tegen spanje uitkomen want duitsland zal ne moeilijke match worden
Pff ze maakten het inderdaad een beetje *spannend* in de laatste minuten. Vanavond maar eens zien wie onze tegenstander gaat worden. (hoopt toch stiekem op Spanje)
- AirWarrior
Tegen Duitsland zal minder moeilijk zijn dan tegen Spanje.ringo1 schreef:het zou beter zijn moesten ze tegen spanje uitkomen want duitsland zal ne moeilijke match worden
Duitsland heeft al zoveel gegeven in dit WK dat ze al aardig op zijn en niet veel meer kunnen presteren (denk ik dan).
Signed by:
AirWarrior
AirWarrior
ik denk persoonlijk dat Duistland een te sterke tegenspeler zal worden, al ge ziet hoe ze tegen Argentinie hebben gespeeld.
- AirWarrior
Toch SpanjePietje schreef:Nee joh, tegen Duitsland word hetAirWarrior schreef:Ik denk dat we de finale tegen Spanje moeten spelen.
Signed by:
AirWarrior
AirWarrior
Ja Nederland - Spanje ben erg benieuwd of we dit kunnen winnen! Het zal zwaar worden vermoed ik!
meh makkie.David schreef:Ja Nederland - Spanje ben erg benieuwd of we dit kunnen winnen! Het zal zwaar worden vermoed ik!
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Ik vond het leuk om naar de wedstrijd te kijken gisteren en door de wedstrijd heen werd ik steeds meer een Spanje supporter. Ze hadden veel kansen en het was mooi voetbal. Verdiend gewonnen.
Ik kijk uit naar de finale, hopelijk een leuke wedstrijd!
Ik kijk uit naar de finale, hopelijk een leuke wedstrijd!
Wat is dat balen zeg De scheids had 2x eigenlijk moeten fluiten in de laatste minuten een hoekschop en buitenspel Helaas Helaas, maar goed Spanje had ook de kans niet moeten krijgen te schieten. Veel kaarten, lag het nu aan de scheids of was Nederland zo fell bezig? Maja wel baluh!!
Laatst gewijzigd door David op 11 jul 2010, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, zwaar *beep*.
Robben mist ook weer twee 100% kansen en de spanjaarden scoren uit buitenspel.
Verschrikkelijke scheidsrechter ook trouwens. (Had ik ook gezegt als we gewonnen hadden, alleen dan iets minder hard. :p) 14 gele en 1 rode kaart in een wedstrijd. Ongelovelijk.
Robben mist ook weer twee 100% kansen en de spanjaarden scoren uit buitenspel.
Verschrikkelijke scheidsrechter ook trouwens. (Had ik ook gezegt als we gewonnen hadden, alleen dan iets minder hard. :p) 14 gele en 1 rode kaart in een wedstrijd. Ongelovelijk.